Nerverna kommer krypande

Ja, för lite nervig är jag inför den nya terminen. Nu är det ju mindre än två veckor tills allt startar igen..  De senaste dagarna har bestått en del av schemasökning, hitta rätt kursplaner, hitta litteraturen till kurserna, registrera sig på kursen (så att man nån j*la gång blir klar med examen) och en massa annat skolrelaterat!

I morgon är det dessutom dags för vägning.. Jag har inte för höga tankar om hur det kommer gå, med tanke på vad som stoppades i munnen i helgen! MEN, jag har skärpt mig de senaste dagarna och varit ute och bränt lite kalorier både igår och idag! Så trots allt håller jag tummarna för en liten viktnedgång även om det kanske bara blir -0,1 kilo.

Jaja, det är i morgon det (och det ovanstående om nästan två veckor)! Nu ska sängen intas och ögonen stängas!
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback