Vecka 3 - 18/1 2012

Veckovägning igen då!
Riktigt bra viktminskning denna vecka också! Känner -30 på ingång men även "80-nånting" är ganska nära..

Viktminskning v.3 -1,4 kilo
Totalt - 28,8 kilo
Kvar till målet - 18,6 kilo

Vikt idag - 92,6
BMI - 32,04

Så, nu är det bara 1,2 kilo kvar till -30 totalt. 2,6 kilo kvar till "80-nånting" och det känns som att det förut ganska avlägsna målet 74 snart är farligt nära.. Vad gör jag när (om) jag kommer i mål? Jag har inte satt upp nån belöning för mig själv än... Men jag är lite sugen på en tatuering, eller bara att köpa en helt ny garderob.
Jaja, det tåls att tänka på!

Förresten så tänkte jag hinna med ett till inlägg idag där jag skriver om hur jag har lyckats med att gå ner (nästan) 29 kilo. Har nämligen fått frågan om det från några stycken bland vänner och familj!

Ska fnula lite på det och så kommer det nog upp senare ikväll... Säg, kanske vid 20-21?

Och till sist så går min utmaning "28 dagar senare" väldigt bra! Klarar mig utmärkt utan ALLT snacks!

Kommentarer
Postat av: farmor

Du är ju så himla duktig och klok. beundrar dig mer och mer. Kommer jag att känna igen dig när vi ses t helgen?

2012-01-21 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback