Nystart

Lite av en nystart för att äntligen komma i mål och få shortsen att passa innan sommaren är helt slut...
Så idag har jag vägt mig och här kommer resultatet!
Inte så bra bilder på mig i shortsen men det får duka så länge...
Med detta hoppas jag att jag slutar väga mig (typ) varje dag och bara en dag i veckan. Sen hoppas jag "pressen" från er (för att jag ska rappotera) gör att jag tänker till en extra gång innan en bulle, en glass, en kaka eller liknande slinker in i munnen och att jag därför, ganska snart är i mål! Det är ju trots allt bara 5 kilo kvar tills jag är i mål! Men det återstår och se ifall shortsen passar då, eller om det krävs fler kilon...

Kommentarer
Postat av: erica

You go girl!

2012-07-12 @ 09:56:12
URL: http://ventrikelflimmer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback