Ommöblerat

Här om dagen möblerade jag om i Fridolfs rum. Har gjort det ett par gånger men har inte blivit nöjd. Nu känns det någorlunda bra! Fattas bara att jag får in min egengjorda fotölj in till honom så att vi kan läsa "godnatt-saga" bekvämt (och slippa sitta på golvet).
För att se att mina idéer skulle funka så gjorde jag alla möbler i 2D-miniatyr och möblerade om på papper först. När det såg ut som om det skulle funka, var det bara att sätta musklerna i arbete och putta och dra!
 
Den nya möbleringen innebär lite "rumsavdelning" så att en lekmatta finns på ena sidan avdelaren och sittplats, spis och tillhörande grejer finns på andra sidan!
 
På en av bilderna (den längst ner till höger) ses Fridolfs absoluta favoritleksak just nu (även om det fortfarande är ganska enkelt att "lura" honom till att leka med annat)! Köra bilar upp och ner i garaget...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback