En av mina favoriter - bildbomb

Har tänkt på detta ett tag och idag är det dags för er att få se den katt jag älskar. Han har en förmåga att hitta de mest udda ställen och sätt att vila på.
Så här kommer en bildbomb på vår älskade katt Conan!

1. 2. 3.

4. 5. 6.

7. 8. 9. 10.

11. 12. 13.

14. 15. 16.

17. 18. 19.


1. Conan som kattunge - värmer sig genom att ligga på Linus dator
2. I en påse innehållande bebis åkpåse
3. Inne i garderoben, i en trådback innehållande mina underkläder
4. På en datorväska
5. I Linus resväska
6. Mitt i mitt pusslande
7. På sin klösmöbel
8. I en smutstvätthög
9. På mig som en halsduk
10. I den tänkta kattsängen!
11. I Linus ryggsäck
12. I en flyttkartong
13. På Linus mage
14. I en plastsäck
15. På gaveln av vår gamla soffa innan vi hade hunnit möblera i nuvarande lägenhet.
16. På toalettstolen
17. I duschen
18. I en plastlåda
19. På fönsterbrädet i vardagsrummet

Och detta är bara 19 av alla de "never ending" sovplatser för Conan!
Klicka på bilderna för att se dem i lite större format!!

Kommentarer
Postat av: råris

Det är tydligt att Conan gillar att variera sig... :))) Skrattar högt till flera av bilderna... Gillar speciellt den när han ligger i plastbacken och den på eran gamla soffa, som väl står på högkant?!

2010-07-16 @ 20:52:30
Postat av: Becka

Jepp den står på högkant... Det var precis när vi flyttat in här och inte bestämt var alla möbler skulle stå... Tog ju mindre plats på högkant än att stå som den "skulle".

2010-07-17 @ 19:40:50
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/
Postat av: Jannika

Haha ja men visst va det lite skillnad iaf? haha:D:D min lilla skygga tös då:P vi får se om magen ser annorlunda ut idag:P

2010-07-19 @ 09:27:49
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback