Det här är helt fantastiskt!!!

Vi har, som jag skrev igår, varit på visning idag på morgonen... Lägenheten såg bra ut och kändes stor. Stort kök, stora rum och bra förvaringsmöjligheter. Mycket bra lägenhet. Dock talar läget emot boendet lite... Det ligger i Mellringe. Lite längre från stan än vad vi hade tänkt oss, men jag tror att det kan bli bra ändå!

Det som är "helt fantastiskt" är att det andra paret jag berättade om igår hade ringt under dagen igår och sagt att de inte var intresserade av lägenheten och just på grund utav läget. De ville inte bo så långt från stan.
Vad detta betyder för oss är att vi får lägenheten om vi vill ha den!!!!!



Så, vilka av er ställer upp som flytthjälp om tre månader?? Jag kommer inte kunna hjälpa till då jag säkerligen kommer vara stor som en valross och vara ungefär lika snabb framåt som en snigel.

Vi tar även emot städhjälp då jag troligen inte kommer kunna hjälpa till så mycket där heller...

Kommentarer
Postat av: Ragsi

Ha ha, du säljer verkligen in att man ska vilja hjälpa till :-) Grattis till lgh, har ni bestämt er? Mellringe, är det 12:an?

2010-06-22 @ 11:25:57
Postat av: Becka

Vi har inte definitivt bestämt oss men det lutar åt det hållet. Vi ska höra av oss i morgon med vårt beslut...

Ja det är 12:an.. Fast nu har ju bussarna bytt namn så nu går 3 och 4 till Mellringe:D!

2010-06-22 @ 11:52:26
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det låter underbart!!! Grattis. Säg till när ni har bestämt er. Jag har inget val, så det är klart jag ställer upp o hjälper till ;) Kram

2010-06-22 @ 14:22:56
URL: http://metrobloggen.se/sannabloggar
Postat av: ida

Åh så skoj, grattis :)

2010-06-22 @ 17:43:56
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback