Nu : HELG!

Yes! Redan idag känns det som helg. Både Linus och jag är lediga fram till på måndag. Och detta tänkte vi utnyttja genom att åka och hälsa på svärmor till mig! Jag tror att hon längtar efter oss mer än hon nånsin gjort. Och jag tror mycket av längtan har med bebis att göra:D!

Det är alltid lika trevligt att komma på besök i Söderhamn...

I morgon ska jag även komma ihåg en annan sak. Vi byter ju nämligen vecka. Idag är jag 17+6 och i morgon byter vi till 18. Tänk... om två veckor är halva graviditeten avklarad. Himmlans vad snabbt tiden går!
På tisdag ska vi förresten på ultraljud och får se den lille igen och för sista gången innan han är ute i friska luften! Vi har bestämt oss för att inte ta reda på könet men jag är så jädrans nyfiken så jag ska med mina hökögon försöka få syn på nåt könsorgan så kanske jag får veta :-p. De ska ju vara utvecklade så kanske även jag kan se dem... Fast som dom flesta säger det spelar ingen roll om det blir en kille eller en tjej, det är bara fantastiskt nog att det kommer en bebis i vår lilla familj!

Kommentarer
Postat av: aina

Ja Becka det kan du tro att jag längtat efter er. Och att få se babymagen.Att Conan är världens goaste katt gör ju inget heller. Vi kanske får ha honom "på foder" i höst? Vi kommer och våldgästar er nästa helg. Pensionat Markbacken!!!!!

2010-05-16 @ 09:58:52
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback