Linus snart 29 år!

Oj oj. Så gammal... Haha, nej då. Rätt vad det är så är jag också så gammal!
Linus vill dock att jag publicerar en önskelista för honom här på bloggen för han fyller nämligen 29 år på torsdag! Jag har redan införskaffat en present så jag är klar.
Linus önskar sig:
  • spärrnyckel
  • mdf-skiva 19X2440X1220
  • NES
  • sticksåg
  • presentkort IKEA
  • nya hjulbultar till bilen
  • The Wrestler - Blu-ray
  • Mons Kallentoft - Midvinterblod (pocket)
  • Mons Kallentoft - Höstoffer (pocket)
  • växthusplast 1500X660MM
Så alla som har lust är välkomna hem till oss på torsdag den 20:e januari! Då bjuds det på smörgåstårta och säkert nån eller några bakelser (shit - då måste jag nog börja tänka på vad jag ska baka). Till det kaffe eller saft för den som vill ha!

Kommentarer
Postat av: Råris

Vad är NES???

2011-01-20 @ 12:01:11
Postat av: Becka

Ett nintendospel. Sånt som "alla andra" födda på 80-talet hade när de var små!!!

2011-01-20 @ 16:47:23
URL: http://denyngstaavfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback